Friday, November 4, 2011

sakit jiwa

nak buat assignment kene skrin besar baru senang
ni la assignment article review
ada lagi article review yang aku nak kene buat ni
aku macam perlukan skrin lagi besar
boleh support 5 pages sekaligus lagi bagus!
ada sapa nak pinjamkan?


jangan nak pk pelik2 ye
aku boleh dikatakan sangat stress dalaman tapi luaran still maintain riak wajah aku ni
nampak tenang je, nampak happy je, nampak macam nak beraya je kan
tapi hakikatnya dalaman aku amat berat, takut, gementar, gelecek semua ada

assignment punya pasal
aku rasa makin hari makin pasrah aku
banyaknye la assignment
dah macam nak ambik PhD pulak aku rasa
dah macam professor dok mengarang ayat sana sinun

terasa hebat pun ada juga bila aku skroll atas baca balik apa yang aku tulis
lantak!

due date: 13 November

tu belum lagi aku cerita pasal nak test lagi ni

aaah!

No comments: