Monday, March 28, 2011

aku perlukan semangat dan motivasi!

ahad ni last class aka last seminar
tapi assignment banyak lagi in progress (konon2 in progress padahal tak start pun lagi, ayat nak sedapkan hati dan mata memandang)
masak la aku macam ni

ada aku kena buat questionnaire ni nak kene hantar report kot by ahad ni
questionnaire ni pun satu nak kena distribute lagi
tapi kan kan kan, lecturernya tak verify lagi, tak kasi approval lagi
macammana aku nak start ni? masak camni

aku rasa nak bertukar jadi hijau dah ni
rasa nak nyorok bawah tempurung pun ada
hampeh!

then ada 1 projek multimedia individu pasal diri sendiri
ni pun satu hal jugak ni pakai macromedia director
nampak macam senang je tapi sebenarnya multimedia ni leceh beb
ko kene edit2 lagi pastu baru masukkan multimedia
walaupun kena buat cuma 10 slide je
tapi dengan macam2 benda nak kene buat rasa macam mustahil je nak siap b4 ahad ni

sekali lagi hampeh laaaa, hampagas semua nak keluar ni

hmmmm

tengok la camne nanti

kalau ada sapa2 nak share macammana nak naikkan semangat atau nak naikkan motivasi silakan la sangat2 bagi kat aku ni
aku in needed sangat nih!

No comments: